Siófok  11  •  0.5 kn       

Keszthely  12.9  •  2 kn       

Balatonfüred  13.5  •  2.1 kn       

Balatonboglár  13.8  •  3.6 kn       

Orfű  16  •  2 kn       

Velencei-tó  13.2  •  6.7 kn       

Tiszafüred  12.2  •  5.3 kn       

Mályi-tó  12.4  •  3.3 kn       

2024. március 01., péntek

Újdonság az idei Kékszalagon: Spéci pólót kapnak a versenyzők

Újdonság az idei Kékszalagon: Spéci pólót kapnak a versenyzők

Arra a felvetésre, hogy miért döntöttek az idei 55. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj támogatása mellett, Kun Álmos elmondta

Szintlépés jön az idei 55. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon, ami a ruházatot illeti. A versenyzők nevezési csomagjaiban évtizedek óta helyet kapnak Kékszalag-logós pólók, a 2023-as évben a vitorlázók körében is világszerte elismert Nautica márka minőségi technikai felsőjét kapják a versenyre nevezők a Magyar Vitorlás Szövetség és a Dockyard megállapodásának köszönhetően. A Dockyard márkának másfél évtizedes szponzori kapcsolata van a Magyar Vitorlás Szövetséggel, de a mostani támogatás az eddigiekhez képest jóval nagyobb volumenű. Az outdoorsportok között a vitorlázást és vitorlázók stílusát is kiemelten képviselő Dockyard üzletek részéről Kun Álmos marketing vezetőt kérdeztük az együttműködésről.

Arra a felvetésre, hogy miért döntöttek az idei 55. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj támogatása mellett, Kun Álmos elmondta: „A Dockyard által forgalmazott márkák egy része – szerte a világon – mindig is aktív volt a vitorlássport támogatásában. Így természetesen mi is fontosnak éreztük a hazai vitorláséletben való jelenlétet. Régóta dédelgetett projekt, hogy a hazai vitorlázás legnagyobb ünnepén és versenyén, a Kékszalagon a Dockyard ott és olyan formában jelenhessen meg, ami a legközelebb áll hozzánk. A vitorlázók stílusát, kedvenc ruházati- és technikai márkákat képviselve első gondolatok között a verseny pólójának biztosítása ötlött fel.”

Többféle neves divat-, ruha-, és sportmárkának van vitorláskollekciója, végül a Nautica lett a befutó. „Ez a márka itthon és világszerte az egyik legismertebb brand, ha a vitorlás divatról, ruházatról van szó. Cégcsoportunk 2022-ben lett a márka regionális disztribútora. Tavaly egy kisebb szponzorációval már jelen voltunk a Kékszalag körül, de a mostani megállapodás méltóképpen hozza vissza a Nautica nevét a hazai vitorlázás közegébe” - mondta Kun Álmos.

A Dockyard marketingvezetője a támogatás részleteiről szólva azt mondta:

„Természetesen a szponzori megállapodás részletei nem publikusak, de azt elmondhatjuk, hogy ez a technikai – azaz gyorsan száradó, jól szellőző - galléros Nautica felső körülbelül 22 ezer forintos áron lesz kapható a Dockyard üzleteiben. Így elmondható, hogy az idei verseny résztvevői igen komoly pluszt kapnak a nevezésük részeként a rajtcsomagban. Kun Álmos beszélt arról is, hogy nem egyszeri szponzorációról van szó. „A vitorlázásban szeretnénk hosszabb távon jelen lenni, ahogy eddig is tettük, ez mind az MVSZ-szel való együttműködésre is értendő, mind pedig vitorlás egységekkel kötött szponzori támogatásra is.” A Dockyard, vagy egyes márkái Litkey Farkas hajóján, a Fifty-Fifty-n vagy a Prospexen is feltűntek az elmúlt időszakban, de a cég büszke a Berecz Zsomborral kötött korábbi, hosszabb együttműködésére is.

Évek óta érkeznek megkeresések a szövetséghez, hogy az érdeklődők, szurkolók is hozzájuthatnak-e „kékszalagos” pólóhoz anélkül, hogy indulnának a versenyen. Ezért adódik most is a kérdés, hogy az idei kékszalagos Nautica pólók megjelennek-e majd a Dockyard üzleteiben. Kun Álmos erre reagálva közölte: „Ilyen formában csak a Kékszalag versenyzői, illetve a szervező csapat tagjai kapják meg az emblémázott felsőt. Ez jól is van így, hiszen legyen ez a Kékszalagon résztvevők »kiváltsága«. Azonban ezt a modellt természetesen a nagyközönség is megvásárolhatja a Dockyard üzleteiben, - így akár a balatonfüredi Nautica-Helly Hansen üzletben is majd a szezon során.”

Holczhauser András, a Magyar Vitorlás Szövetség főtitkára az együttműködésről szólva elmondta: „Régóta szeretett volna a szövetség egy, a vitorlázók körében ismert és kedvelt, technikai ruházatot is gyártó márkával partnerségre lépni, de erre eddig a nagy mennyiség és annak bekerülési költségei okán nem került sor. Talán azzal sem árulok el titkot, hogy a grafika már a gyárban rákerül a ruházatra és bízunk benne, hogy az így elkészített kiváló minőségű technikai pólók elnyerik majd a sporttársak tetszését! - tette hozzá a főtitkár.

Március 27 - én startol a  "Millió lépés lépés az iskoládért" program Előző

Március 27 - én startol a "Millió lépés lépés az iskoládért" program

Kint a vízből – Hajókról másképpen Következő

Kint a vízből – Hajókról másképpen