Siófok  2.7  •  9.6 kn       

Keszthely  0.9  •  13 kn       

Balatonfüred  2.4  •  9.2 kn       

Balatonboglár  2.7  •  12.6 kn       

Orfű  -0  •  2 kn       

Velencei-tó  0.7  •  8.3 kn       

Tiszafüred  -0.6  •  7.3 kn       

Mályi-tó  0.5  •  4.1 kn       

2024. november 24., vasárnap

Fertő tavi arany a Csoki Kupán

Fertő tavi arany a Csoki Kupán

Ez a cikk több mint egy éve frissült legutóbb. Elképzelhető, hogy a benne szereplő információk mára elavultak, vagy az esetleg megadott hivatkozások már nem működnek, vagy már más tartalomra mutatnak mint a megjelenés időpontjában.

Az abszolút első és az ifjúsági kategória győztese Koch Péter (FVE) lett a roppant nehéz, változó szélviszonyok között megrendezett háromnapos versenyen, minden bennmaradó futamában első lett, a kiesője pedig egy hatodik hely volt.

Három nemzet 122 Optimist versenyzője vett részt a Spartacus immár tizenkettedik alkalommal megrendezett Optimist ranglistaversenyén Balatonföldváron. Az abszolút első és az ifjúsági kategória győztese Koch Péter (FVE) lett a roppant nehéz, változó szélviszonyok között megrendezett háromnapos versenyen, minden bennmaradó futamában első lett, a kiesője pedig egy hatodik hely volt.

A legjobb serdülő fiú Zarándy Martin István (Spartacus VE), a legeredményesebb lány versenyző Fehér Boróka (Balatoni YC) lett.

Az évek óta népszerű Optimist versenyen parti programokból hagyományosan nem volt hiány: a spagettiparti, közös fagyikóstoló és az elmaradhatatlan csokiszökőkút idén is sikert aratott. A szélviszonyokkal annál inkább megküzdöttek a rendezők, a dunsztos, itt-ott kipattanó zivatarokkal színesített, alapvetően délnyugati, néha leálló szélben minden kreativitásra szükség volt, hogy a kiírt kilenc futamból hetet meg lehessen rendezni. Így is a három versenynapból az első a sok próbálkozás ellenére is futam nélkül zárult.

visyla

Eredmények

Videók, képgalériák 

Képek: Gémesi Jóka

Ilyen lesz az idei Kékszalag - interjú az MVSZ főtitkárával Előző

Ilyen lesz az idei Kékszalag - interjú az MVSZ főtitkárával

VITORLÁS ILLEMTAN 1. RÉSZ Következő

VITORLÁS ILLEMTAN 1. RÉSZ