Siófok  14.4  •  8.9 kn       

Keszthely  13.9  •  9 kn       

Balatonfüred  14.1  •  5.2 kn       

Balatonboglár  13.8  •  9.3 kn       

Orfű  11  •  3 kn       

Velencei-tó  12.5  •  6.5 kn       

Tiszafüred  13.5  •  11.4 kn       

Mályi-tó  13  •  10.9 kn       

2024. április 16., kedd

Fertő tavi arany a Csoki Kupán

Fertő tavi arany a Csoki Kupán

Ez a cikk több mint egy éve frissült legutóbb. Elképzelhető, hogy a benne szereplő információk mára elavultak, vagy az esetleg megadott hivatkozások már nem működnek, vagy már más tartalomra mutatnak mint a megjelenés időpontjában.

Az abszolút első és az ifjúsági kategória győztese Koch Péter (FVE) lett a roppant nehéz, változó szélviszonyok között megrendezett háromnapos versenyen, minden bennmaradó futamában első lett, a kiesője pedig egy hatodik hely volt.

Három nemzet 122 Optimist versenyzője vett részt a Spartacus immár tizenkettedik alkalommal megrendezett Optimist ranglistaversenyén Balatonföldváron. Az abszolút első és az ifjúsági kategória győztese Koch Péter (FVE) lett a roppant nehéz, változó szélviszonyok között megrendezett háromnapos versenyen, minden bennmaradó futamában első lett, a kiesője pedig egy hatodik hely volt.

A legjobb serdülő fiú Zarándy Martin István (Spartacus VE), a legeredményesebb lány versenyző Fehér Boróka (Balatoni YC) lett.

Az évek óta népszerű Optimist versenyen parti programokból hagyományosan nem volt hiány: a spagettiparti, közös fagyikóstoló és az elmaradhatatlan csokiszökőkút idén is sikert aratott. A szélviszonyokkal annál inkább megküzdöttek a rendezők, a dunsztos, itt-ott kipattanó zivatarokkal színesített, alapvetően délnyugati, néha leálló szélben minden kreativitásra szükség volt, hogy a kiírt kilenc futamból hetet meg lehessen rendezni. Így is a három versenynapból az első a sok próbálkozás ellenére is futam nélkül zárult.

visyla

Eredmények

Videók, képgalériák 

Képek: Gémesi Jóka

Ilyen lesz az idei Kékszalag - interjú az MVSZ főtitkárával Előző

Ilyen lesz az idei Kékszalag - interjú az MVSZ főtitkárával

VITORLÁS ILLEMTAN 1. RÉSZ Következő

VITORLÁS ILLEMTAN 1. RÉSZ