Siófok 5.5 • 6.5 kn
Sportkommunikációval erősít a Live PR
Ez a cikk több mint egy éve frissült legutóbb. Elképzelhető, hogy a benne szereplő információk mára elavultak, vagy az esetleg megadott hivatkozások már nem működnek, vagy már más tartalomra mutatnak mint a megjelenés időpontjában.
A Magyar Vitorlás Szövetség és az A-Híd OSC Újbuda vízilabdaklub is őket bízta meg kommunikációjuk szervezésével és lebonyolításával.
„A sport területén is egyre többen ismerik fel, hogy professzionális, tervezett kommunikáció nélkül nem lehet kiszolgálni a nézőket, a szponzorokat és a médiát. Talán véletlen egybeesés, de valószínűbbnek látszik, hogy a szakszerű sportmenedzsment elterjedése és a sportágak javuló anyagi helyzete okozta, hogy ismét megnőtt az érdeklődés a sportmarketing-kommunikáció iránt” – mondta Náray Vilmos, a Live PR ügyvezetője.
A Magyar Vitorlás Szövetség a vitorlás sport szakmai irányítójaként több területen is szeretne előrelépni. Így erősíteni kívánják az utánpótlásképzést, javítani a versenysport eredményeit, szélesíteni az amatőr vitorlázás tömegbázisát és együttműködni az ismét élénkülő balatoni idegenforgalommal. Mindehhez a szövetség állandó, professzionális támogatást keresett, s a választás azért esett a Live PR-re, mert az ügynökség a 2010. évi Dragon Európa-bajnokság lebonyolítása és a 2011. és 2012. évi Kékszalag kommunikációja során már bizonyította, hogy otthonosan mozog a sportágban.
Az A-Híd OSC Újbuda vízilabdacsapat a magyar első osztály legdinamikusabban fejlődő gárdája, amely kiváló otthonra lelt a főváros tizenegyedik kerületében. A csapat jó eséllyel pályázik egy dobogós helyre a bajnokságban, több játékosa is erősíti a magyar válogatottat, s igen aktív a vízilabda-utánpótlás képzésében. „A vízilabda a válogatottak eredményei révén sikersportág Magyarországon, s most azon dolgozunk, hogy egy klubcsapat számára is kialakítsunk egy igazi hátteret, közönséget, amely ezer szálon kötődik a csapathoz” – mondta a megbízásról Náray Vilmos.
(BrandTrend)