Siófok  12.7  •  3.9 kn       

Keszthely  12.9  •  5 kn       

Balatonfüred  12.4  •  7 kn       

Balatonboglár  13  •  2.4 kn       

Orfű  12  •  4 kn       

Velencei-tó  12  •  6.5 kn       

Tiszafüred  11.2  •  2.3 kn       

Mályi-tó  11.2  •  5.9 kn       

2024. április 19., péntek

Új Oceanis hullám a Beneteau-tól

Ez a cikk több mint egy éve frissült legutóbb. Elképzelhető, hogy a benne szereplő információk mára elavultak, vagy az esetleg megadott hivatkozások már nem működnek, vagy már más tartalomra mutatnak mint a megjelenés időpontjában.

Mérföldkő a kényelem és a könnyed manőverezés területén

Új Oceanis hullám a Beneteau-tól

A vitorlázás szeretete és a vitorlázás nyújtotta kivételes élmény ihlette az idei év elején megjelenő két új Oceanis hajót. Az Oceanis 40.1 meglepően nagy teret és tágas hajóbelsőt kínál, míg az Oceanis Yacht 54 a kokpitban növelte meg a mozgásteret. Követve az Oceanis generáció új tagjait, a 40.1-es modell a BENETEAU legmagasabb standardjainak megfelelve készen áll arra, hogy vezető szerepet töltsön be a ’cruising’ hajók piacán. Az egyszerűbb manőverezési lehetőségeket kutatva, és a fedélzeten történő mozgást megkönnyítő fejlesztések eredményeképpen a BENETEAU új mérföldkövet ért el, amely a vitorlák trimmelési beállításait is magasabb szintre emelte. Az Oceanis új hullám megérkezett!

Oceanis Yacht 54: Különleges vitorlabeállítások (exclusive trims), könnyed mozgás a fedélzeten

Az Oceanis Yacht 54 a Beneteau yachtok-ra jellemző innovatív megoldásai mellett továbbra is hű marad a márka yacht választékának eleganciájához, luxusához és páratlan teljesítményéhez. Építve a népszerű Oceanis termékpaletta, valamint a fő irányvonalat diktáló, trendszetter First Yacht 53 tapasztalataira, Roberto Biscontini és Lorenzo Argento tervezők egy olyan mesterművet hoztak létre, amely egyedülálló módon ötvözi ebben a hajóban a dizájnt és a funkcionalitást. A kettő kombinációjával olyan alkotás született, amely segítségével könnyen navigálható a hajó a nyílt vízen éppen ugyanúgy, mint  a kikötőben vagy akár az egykezes vitorlázás esetében is összehasonlíthatatlan élményt nyújt. Az Oceanis Yacht 54 legnagyobb újítása egy olyan fedélzeti munkaterület, amely a hagyományos kokpitot kényelmes térré változtatta, amely biztonságos, ugyanakkor könnyed mozgást tesz lehetővé a tágasra kialakított ülőrészek mellett is. Ez a modell a legmodernebb technológiák arzenálját vonultatja fel:

Easy sailing - a kikötői és nyílt vízi manőverezés megkönnyítésére

Ship Control - a hajó összes rendszerét használó interfész

Dock&Go- speciális joystick a kikötői manőverezés megkönnyítésére

Harken’s AST (Automatic Sail Trimming) – automata vitorla beállítást tesz lehetővé egy szenzor-vezérelt rendszer segítségével a nyugodtabb, kényelmesebb vitorlázás elősegítése érdekében

Világos tölgy vagy dió belső, három kabinnal

Lorenzo Argento munkáját dicséri ez a meleg és modern hangulatot árasztó hajóbelső, amelyet az ablakokon beáramló sok természetes fény tesz még világosabbá és könnyen szellőztethetővé. A belső elrendezés a térképasztal mellett még 6 személynek biztosít kényelmes elhelyezkedést és étkezési lehetőséget a szalonban. A bútorzat két verzióban, világos tölgy és dió színekben igényelhető. A modell beosztása – a lenti alaprajzok mintája alapján szintén kétféle kialakításban is megvalósítható. Végül, de nem utolsósorban, számos tárolásra alkalmas rekesz került optimalizálásra, valamint a tankoláshoz és a szervízeléshez szükséges területek mostantól könnyebben elérhetőek és a súlyelosztásuk is ideálisabbá vált. Ezek az átgondolt és aprólékosan kidolgozott fejlesztések biztosítják az Oceanis Yacht 54 legénysége és utasai számára a praktikus ugyanakkor kellemes vitorlázó élményt.

Oceanis 40.1: Tengernyi hely 12 méteren

Az Oceanis 40.1 modell követi idősebb nővére, az Oceanis 51.1-es által kikövezett utat, amely a Beneteau cruiserek új korszakát nyitotta meg 2017-ben. Figyelemre méltó a fedélzet és a hajóbelső mérete, így a Marc Lombard tervezte innovatív hajótest kialakítása révén a hajó teljesítménye terén sem kell kompromisszumokat kötnünk. Az Oceanis 40.1 különböző változatokban rendelhető, így a legmagasabb igényeket támasztó vitorlázók számára is maximális élményt nyújt, legyen szó családokról, párokról, barátokról, életkortól függetlenül. A Nauta Design munkájának köszönhetően vízvonal feletti rész a hajó méretéhez képest egyedülállóan tágas, és egy jelentősen nagyobb hajó érzetét kölcsönzi számunkra.

Oceanis 40.1 – Mindenki megtalálja a sajátját

Mindannyian másképp élvezzük a vitorlázást, ezen egyedi igények kielégítésére az Oceanis legutóbbi modelljei jelentik a megoldást. A teljesítmény szerelmesei választhatják a „First Line” típust, hosszabb árbóccal és nagyobb vízvonal alatti testtel. Az önváltós fokk és az árbócba betekerhető nagyvitorla pedig egyértelműen megkönnyíti a manőverezést az egykezes vitorlázás során, de standard árbóccal és félig latnizott nagyvitorlával is elérhető.

Az Oceanis 40.1 négy különböző változatban kapható, amelynek bútorzatához két alapszín választható, a dió és a világos tölgy. Számos alternatíva és a változatos opciók biztosítják a modell személyre szabhatóságát annak érdekében, hogy tényleg minden vitorlázó megtalálja a saját Oceanis 40.1 hajóját.

Könnyű manőverezés és tágas fedélzet

A vízvonal felett kiszélesedő hajótest megnöveli a fore deck méretét, így nagyobb mozgásteret biztosít, továbbá a kikötést és a horgonyzást egyaránt egyszerűbbé teszi. A kokpit érzékelhetően nagyobb az elődjénél, a korábbi Oceanis 41.1-nél, valamint a versenytársak hasonló típusainál. A hajón határozottan elkülönülnek az aktív- és pihenőterületek is egymástól. Az oldalsó fedélzet rendkívül letisztult így könnyedén átjuthatunk a hajó első fedélzetéről a hajó hátsó részébe, ahol a fartükör elektromosan vagy manuálisan könnyedén úszóplatformmá alakítható. 

Tágas belső terek és természetes fények

Az Oceanis 40.1 négyféle kialakításban, kettő-, három- és négykabinos verzióban is elérhetőek, így bárki számára ideális lehet, akár párok vagy nagyobb családok is kényelmesen elférnek a hajón. A harmonikus, fényben úszó terek és az ergonomikus elrendezés az olasz Nauta Design munkáját dicséri.

Veszélybe kerülhet Gyapjasék olimpiai kvótaversenye Előző

Veszélybe kerülhet Gyapjasék olimpiai kvótaversenye

Breaking! A WS törölte a Genova - i kvótaszerző Világkupa fordulót Következő

Breaking! A WS törölte a Genova - i kvótaszerző Világkupa fordulót