Siófok  2.7  •  10.2 kn       

Keszthely  1.9  •  11 kn       

Balatonfüred  2.4  •  8.3 kn       

Balatonboglár  2.8  •  10.3 kn       

Orfű   •  5 kn       

Velencei-tó  2.2  •  5.3 kn       

Tiszafüred  -0  •  6.5 kn       

Mályi-tó  0.5  •  2.5 kn       

2024. november 24., vasárnap

"Minden vitorlázóért dolgozunk" - podcast

"Minden vitorlázóért dolgozunk" - podcast

Ez a cikk több mint egy éve frissült legutóbb. Elképzelhető, hogy a benne szereplő információk mára elavultak, vagy az esetleg megadott hivatkozások már nem működnek, vagy már más tartalomra mutatnak mint a megjelenés időpontjában.

A nagyhajós mezőny vitathatatlanul a legnépesebb, ráadásul a Magyar Vitorlás Szövetség Nagyhajós bizottsága a versenyrendszeren kívüli, ismert kifejezéssel "kedvtelési célú" vitorlázók érdekében is tevékenykedik

Podcast beszélgetés Kurucz Sándorral, a Nagyhajós bizottság elnökével

A nagyhajós mezőny vitathatatlanul a legnépesebb, ráadásul a Magyar Vitorlás Szövetség Nagyhajós bizottsága a versenyrendszeren kívüli, ismert kifejezéssel "kedvtelési célú" vitorlázók érdekében is tevékenykedik. Munka tehát van bőven - szerencsére ötletek is. Hogyan lehetne még méltóbb kereteket biztosítani a Balaton ékszerei, a klasszikus vitorlások versenyeinek? Mennyiben lehetnének ők - a patinás veterán autókhoz hasonló módon - az örök értékeknek, a vitorlázás kultúrájának a népszerűsítői? A leggyorsabb, legsportosabb high-tech hajók segítségével miképpen lehetne a nagyhajós versenyzésbe bevonni az ifi korból kinövő, jól képzett, ügyes fiatal vitorlázókat? Van-e ráció huszonnyolc nagyhajós osztályban magyar bajnokságot rendezni? Igazságosabb lesz-e az új dinamikus YS rendszer? Miképpen lehet úgy dolgozni, hogy minél kevesebb konfliktussal járjanak ezek az intézkedések? És a beszélgetés végén egy ötlet, amely csak látszólag fából vaskarika, és amelynek a részletei még titkosak: milyen megoldással készül a Szövetség - a Nagyhajós bizottság javaslata alapján - hogy megoldja a versenyek alatt a kikötőkben szinte kezelhetetlenné váló zsúfoltságot?

Kurucz Sándorral Visy László beszélgetett.

THE: Jövőre is elsők szeretnénk lenni Előző

THE: Jövőre is elsők szeretnénk lenni

A Testnevelési Egyetemen újból indul a BA edzőképzés! Következő

A Testnevelési Egyetemen újból indul a BA edzőképzés!