Siófok  3.3  •  5.9 kn       

Keszthely  2.9  •  2 kn       

Balatonfüred   •  5.6 kn       

Balatonboglár  3.5  •  5.2 kn       

Orfű   •  0 kn       

Velencei-tó  2.9  •  4.9 kn       

Tiszafüred  2.2  •  5.6 kn       

Mályi-tó  2.5  •  3.6 kn       

2024. november 13., szerda

Modernizáció, ügyfélközpontúság, szolgáltatástartalom fejlesztése a BAHART - nál

Ez a cikk több mint egy éve frissült legutóbb. Elképzelhető, hogy a benne szereplő információk mára elavultak, vagy az esetleg megadott hivatkozások már nem működnek, vagy már más tartalomra mutatnak mint a megjelenés időpontjában.

Ezen alapelvek mentén indult el Húsvétkor a 172. balatoni hajózási szezon!

Modernizáció, ügyfélközpontúság, szolgáltatástartalom fejlesztése a BAHART - nál

Modernizáció, ügyfélközpontúság, szolgáltatástartalom fejlesztése – Ezen alapelvek mentén indult elHúsvétkor a 172. balatoni hajózási szezon!

Változatlan díjakon, színvonalas ügyfélkiszolgálás mellett vehetik igénybe az utasok idén a BAHART hajózási szolgáltatásait!

Húsvét nagyszombaton a Balatoni Hajózási Zrt. különleges helyszínen tartotta szezonkezdő sajtótájékoztatóját, melyre a 2018-as szezon első menetrendi hajóútján került sor Siófok és Balatonfüred között. Az út során bemutatta a Társaság idei gazdasági tervszámait és újdonságait, élőben hívták telefonon a hajózási szezonnal egyidőben induló új BAHART Ügyfélközpontot, valamint ünnepélyesen aláírták a Vodafone – BAHART stratégiai partneri együttműködést.

Hagyományok szerint idén is Húsvét nagyszombaton indult a hivatalos személyhajózási szezon a Balatonon, mely alkalomból a BAHART sajtótájékoztatón mutatta be idei fejlesztéseit és terveit. Az eseményen Kollár József a BAHART vezérigazgatója kiemelte: „A BAHART az elmúlt két kiemelkedően sikeres szezont követően 2018-ban is számos újdonsággal várja a hajózni és kikapcsolódni vágyókat a Balatonon, ráadásul mindezt a komp és személyhajó szolgáltatások esetében változatlan díjakon.”

A Balatoni Hajózási Zrt. középtávú stratégiájának egyik hangsúlyos alappillére az „ügyfélközpontúság fejlesztése”. Ez magában foglalja az ügyfélkapcsolatok erősítését, a szolgáltatásminőség javítását. Az elmúlt két év során a Társaság számos fejlesztést valósított meg a célkitűzés érdekében. A teljesség igénye nélkül említhető: a BAHART imázs- és arculatfrissítő kampánya, az utastájékoztatás és kommunikáció intenzitásának növelése, az online hajózási lehetőség kereső modullal ellátott honlap kialakítása vagy a hajózáshoz kapcsolódó szolgáltatástartalom bővítése.

A stratégia megvalósításában a BAHART újabb mérföldkőhöz érkezett. A Társaság a tavalyi hajózási szezon zárását követően átvilágította az ügyfélkiszolgálással, különös tekintettel a telefonos ügyfélkezeléssel kapcsolatos gyakorlatát. A munka során felhasználásra kerültek az ügyfélelégedettség mérések keretében rögzített visszajelzések is. A Társaság vezetése szervezetkorszerűsítésről döntött, és kialakításra került a BAHART Ügyfélközpont, mely a három alaptevékenységi üzletág (személyhajózás, kompközlekedés, vitorláskikötői szolgáltatások) ügyfélkapcsolatainak központi kiszolgálását látja el a jövőben a különböző ügyintézési csatornákon. Célkitűzés volt, hogy egy viszonylag közismert telefonszámot (a forgalmi iroda korábbi száma) tartsunk meg és egy szintén könnyen megjegyezhető központi e-mail címet (ugyfelszolgalat@bahart.hu) vezessünk be az írásos megkeresésekhez.

„2018. március 31-étől – a 172. hajózási szezon első napjától – üzemel a BAHART INFO Vonal a 84 / 310 050 telefonszámon. A BAHART ügyfélközpontban a személyhajózás és kompközlekedés menetrendi információival, a hajózási lehetőségekkel, illetve a hajóbérlésekkel kapcsolatos témákban fogadják a hívásokat az ügyintézők. Az élőszavas hívásfogadási időszakokat a hajózási szezonokhoz igazította a BAHART, és javítja a telefonos rendelkezésre állást, valamint üzemidőn kívül is biztosít meghallgatható tájékoztatásokat. A felkészült munkatársak az egyszerű menürendszerből történő választás után széleskörű tájékoztatást adnak. Egyidejűleg 4 munkaállomáson történik a hívások fogadása és cél, hogy mihamarabb ügyintézőhöz kerüljön minden telefonáló. Terheltség, foglaltság esetén visszahívást is lehet majd kérni a rendszerben a telefonszám megadásával. A cégen belüli kapcsolások helyett, a telefonos ügyintézők szükség szerint minden információt beszereznek, és visszahívják az ügyfelet.” – adott tájékoztatást Dónucz László értékesítési és forgalmi igazgató.

A fejlesztés második fázisában tovább bővül majd a szolgáltatási kör, 2018. október 1-jétől a vitorláshely bérlőkkel történő telefonos kapcsolattartás is a BAHART INFO Vonalon zajlik majd.

„Az új ügyfélszolgálat bevezetésével az eddig használt 30 különböző telefonszám helyett mától elég lesz csak egyetmegjegyezniük a menetrend felől érdeklődő utasoknak" – mondta Horváth Gergely, a call center megoldást szolgáltató Calgo cég vezetője.A BAHART egy olyan virtuális call centert kapott, amely technikailag korlátlan mennyiségű hívást képes kezelni, menürendszere pedig gyorsan a megfelelő munkatárshoz irányítja a betelefonálót. A jövőben akár videóbeszélgetéssel, chatfunkciókkal vagy sms értesítéssel is bővíthető a rendszer, utóbbi különösen hasznos lehet, ha rendkívüli időjárás miatt gyorsan kell menetrendváltozásról értesíteni az utasokat. Reméljük, az új központ a hazai utasok és a külföldi turisták számára is kényelmesebbé, gyorsabbá teszi majd a tájékozódást a BAHART szolgáltatásairól.”

Kollár József vezérigazgató kiemelte,Számos promóciós újdonsággal, akcióval és kedvezménnyel vár a BAHART minden érdeklődőt az év során, melyekről folyamatos a tájékoztatás a mobiltelefonról is kiválóan elérhető honlapon és a közösségi csatornákon. Érdemes a pénztárakban idén is keresni a Playmobil jegyeket, extra kedvezményekért bankkártyával fizetni a hajós szolgáltatásokért vagy részt venni a kiemelt ünnepi hétvégéken indított tematikus programhajókon. A menetrendi és komphajózás mellett az idén is megtalálhatók lesznek a nyári időszakban a programhajók között a népszerű Varázshajók 10 kikötőből, Bulihajók szerte a Balaton körül, sétahajók tavasztól őszig.

A BAHART, mint a Balaton motorja és a régió meghatározó turisztikai szolgáltatója számos együttműködést és partnerséget alakított ki az utóbbi években, melyek gazdasági, kommunikációs és marketing előnyökkel járnak a Társaságnak és munkatársainak. Az idei évben a Vodafone Magyarország Zrt. is a BAHART kommunikációs partnerei sorába lépett, hiszen a balatoni térségben a szolgáltató hálózatfejlesztéseinek köszönhetően idén nyáron már az egész tó körül elérhetővé válik a szupergyors 4G+ hálózat.Az eseményen ünnepélyesen, egy modern technikán alapuló digitális kijelzőn írta alá dr. Budai J. Gergő, a Vodafone vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese és Kollár József a BAHART vezérigazgatója a megállapodást.

A sajtóeseményen beszámolt a Társaság arról is, hogy lezárult a nevezés az idén 2018. június 9-10-én megrendezendő Nemzeti Regatta Magyarország Településeinek Vitorlásfesztiváljára.Idén már 52 települési csapatot látnak vendégüla főszervezők az idén várossá válásának 50. évfordulóját ünneplő, és az esemény főtámogatójaként közreműködő Sófokon. A szombati sajtóeseményen aláírt Vodafone partnerség keretében a telekommunikációs vállalat is a rendezvény kiemelt támogatója az idei évben. www.nemzetiregatta.hu

Állami támogatásra pályázhatnak a gyerekekkel foglalkozó edzők. Előző

Állami támogatásra pályázhatnak a gyerekekkel foglalkozó edzők.

TopCrew Vitorlás Akadémia - Vitorlás versenyző képzés mancsaftoknak és csapatoknak Következő

TopCrew Vitorlás Akadémia - Vitorlás versenyző képzés mancsaftoknak és csapatoknak