Siófok  18.9  •  8.1 kn       

Keszthely  20.9  •  11 kn       

Balatonfüred  18.5  •  7 kn       

Balatonboglár  19.4  •  6.4 kn       

Orfű  21  •  8 kn       

Velencei-tó  20.6  •  12.5 kn       

Tiszafüred  19.8  •  4.6 kn       

Mályi-tó  20.7  •  6.4 kn       

2024. május 02., csütörtök

Sleepwalker projekt - 2. rész

Ez a cikk több mint egy éve frissült legutóbb. Elképzelhető, hogy a benne szereplő információk mára elavultak, vagy az esetleg megadott hivatkozások már nem működnek, vagy már más tartalomra mutatnak mint a megjelenés időpontjában.

Az új Nautic 370 Run építése gyors ütemben zajlik.

Sleepwalker projekt - 2. rész

Az első beszámoló óta elkészült a héj mindkét oldali sablonja és megkezdődött a deck és kiegészítők sablonozása is.

Miután a sablon elemeket az ős-mintáról eltávolították, nehéz szívvel darabolták fel a több tonna – immáron felesleges hulladék – faanyagot.

A héj sablonjait a Pauger üzembe szállították, ahol további felületi kezelés után megkezdődhet a prototípus alsó-héj gyártása, a korábban említett karbon-epoxi vákuum-injektálás eljárással.

A rudazat terveinek véglegesítése folyik jelenleg, ezután kezdődhet az árbóc gyártása, egyidejűleg a Harken veretek megrendelésével.

Lassan megszokják a Nautic üzemben a „több hangszeren” való játékot, de a dolog kezd egyre izgalmasabb lenni…

Eközben elkészült a töke súly mindhárom eleme (acélszerkezet, ólombullba, burkolatok) már „csak” összeépítésre várnak.
Várjuk a csomagot Dániából a kormány alkatrészekkel, Németországból az ablakokat, jön a Volvó motor, Sopiék közben a deck ősmintát csiszolják.

Ráérő idejükben pedig adják át az elkészült NAU 330 hajókat, mert ugye valamiből meg is kell élniük.

tz

Megújult a Regina honlap Előző

Megújult a Regina honlap

Szezonnyitó ODT Balatonkenesén Következő

Szezonnyitó ODT Balatonkenesén