Siófok  22.4  •  10.6 kn       

Keszthely  23.9  •  11 kn       

Balatonfüred  22.1  •  6.1 kn       

Balatonboglár  22.9  •  11.4 kn       

Orfű  23  •  19 kn       

Velencei-tó  22.8  •  10.5 kn       

Tiszafüred  20.8  •  5.2 kn       

Mályi-tó  19.8  •  7.2 kn       

2024. április 30., kedd

Sportkommunikációval erősít a Live PR

Ez a cikk több mint egy éve frissült legutóbb. Elképzelhető, hogy a benne szereplő információk mára elavultak, vagy az esetleg megadott hivatkozások már nem működnek, vagy már más tartalomra mutatnak mint a megjelenés időpontjában.

A Magyar Vitorlás Szövetség és az A-Híd OSC Újbuda vízilabdaklub is őket bízta meg kommunikációjuk szervezésével és lebonyolításával.

„A sport területén is egyre többen ismerik fel, hogy professzionális, tervezett kommunikáció nélkül nem lehet kiszolgálni a nézőket, a szponzorokat és a médiát. Talán véletlen egybeesés, de valószínűbbnek látszik, hogy a szakszerű sportmenedzsment elterjedése és a sportágak javuló anyagi helyzete okozta, hogy ismét megnőtt az érdeklődés a sportmarketing-kommunikáció iránt” – mondta Náray Vilmos, a Live PR ügyvezetője.

A Magyar Vitorlás Szövetség a vitorlás sport szakmai irányítójaként több területen is szeretne előrelépni. Így erősíteni kívánják az utánpótlásképzést, javítani a versenysport eredményeit, szélesíteni az amatőr vitorlázás tömegbázisát és együttműködni az ismét élénkülő balatoni idegenforgalommal. Mindehhez a szövetség állandó, professzionális támogatást keresett, s a választás azért esett a Live PR-re, mert az ügynökség a 2010. évi Dragon Európa-bajnokság lebonyolítása és a 2011. és 2012. évi Kékszalag kommunikációja során már bizonyította, hogy otthonosan mozog a sportágban.

Az A-Híd OSC Újbuda vízilabdacsapat a magyar első osztály legdinamikusabban fejlődő gárdája, amely kiváló otthonra lelt a főváros tizenegyedik kerületében. A csapat jó eséllyel pályázik egy dobogós helyre a bajnokságban, több játékosa is erősíti a magyar válogatottat, s igen aktív a vízilabda-utánpótlás képzésében. „A vízilabda a válogatottak eredményei révén sikersportág Magyarországon, s most azon dolgozunk, hogy egy klubcsapat számára is kialakítsunk egy igazi hátteret, közönséget, amely ezer szálon kötődik a csapathoz” – mondta a megbízásról Náray Vilmos.
(BrandTrend)

Köszöntötték a Majthényi-Domokos kettőst Előző

Köszöntötték a Majthényi-Domokos kettőst

Új szelek szárnyán a keszthelyi vitorlázás Következő

Új szelek szárnyán a keszthelyi vitorlázás