• Kövess minket!

Nemzetközi

‘Trust is earned’, azaz a bizalmat ki kell érdemelni

 ‘Trust is earned’, azaz a bizalmat ki kell érdemelni

Ezt bizonyítja a Helly Hansen 2020-as tavaszi/nyári városi és technikai ruházati kollekciója

‘Trust is earned’, azaz a bizalmat ki kell érdemelni
Ezt bizonyítja a Helly Hansen 2020-as tavaszi/nyári városi és technikai ruházati kollekciója 
 
A 36. America’s Cup-on induló American Magic csapat és a norvég önkéntes kutató-mentőcsapat, a Norsk Folkehjelp ebben a szezonban a Helly Hansennek szavazott bizalmat
 
 
A zord környezetben dolgozó szakemberek számára a siker eléréséhez nélkülözhetetlen a bizalom. A bizalom teszi ugyanis lehetővé, hogy munkájukat elszántan végezzék, kövessék szenvedélyüket és kellőképpen összpontosítsanak. A bizalom kulcsfontosságú, hiszen ha teljes mértékben hisznek magukban, felszerelésükben és csapatukban, akkor mindent elérhetnek, amit kitűznek maguk elé.
A Helly Hansen legújabb globális kampányában, az American Magic vitorlás csapat és a norvég Norsk Folhehjelp önkéntes kutató-mentőcsapat történetei révén bizonyítja be, hogy mennyire fontos a bizalom és miképp lehet azt kiérdemelni.
 
A kampány során az American Magic törekvésein keresztül követhetjük végig, hogy mi kell ahhoz egy 140 főből álló csapatnak, hogy megnyerhessék a vitorlázás legrangosabb nemzetközi versenyét, a 36. America’s Cup-ot. A közös cél tehát nem kisebb, mint az Amerikai Egyesült Államok legrégebbi trófeája,  az Auld Mug visszaszerzése, ehhez pedig nélkülözhetetlen a csapat egymásba és a felszerelésbe vetett bizalma. 
 
“A bizalmat nem lehet csak úgy hirtelen kiérdemelni”-  nyilatkozza Paul Goodison, az American Magic csapat vitorlása az új, globális kampány részeként bemutatott kisfilmben. Terry Hutchinson, az American Magic csapat kapitánya és vezérigazgatója szerint: “A vizen töltött napok semmivel sem helyettesíthetők. A vitorlázással és gyakorlással töltött időnek mérhető pozitív hatása van a csapatra nézve.” Az American Magic csapat a bizalmat három évnyi tervezés és 27,768 óra gyakorlásnak köszönheti. A csapattagokban – beleértve a designereket, a mérnököket és vitorlázókat - minden egyes együtt töltött perccel, fokozatosan nőtt és épült fel az egymás iránti bizalom és erősödött az elszántság a trófea megszerzése iránt. 
A Norwegian People’s Aid professzionális önkéntes kutató-mentőcsapat tagjai számára a bizalom szintén elengedhetetlen. Legyen nappal vagy éjszaka, a csapatnak gyakran szélsőséges időjárási körülmények között kell segítséget nyújtani mentési műveletekben Norvégia egész területén.
“Ahhoz, hogy rossz időjárási körülmények között indulj neki a megbízásodnak, meg kell bíznod a csoport tagjaiban” - meséli az új kampány részeként bemutatott kisfilmben Anne Kristin Angvik, a szervezet önkéntese. Noha a csapatnak legtöbbször kiszámíthatatlan időjárással és nehéz tereppel kell szembenéznie, ezeknek a helyzeteknek az együttes átélése építi a bizalmat annak érdekében, hogy tudják bármilyen küldetésre is mennek együtt, épségben fognak hazatérni. 
“A ‘Trust is Earned’ kampánnyal, azt szeretnénk hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a bizalom olyan szakemberek számára, akik magas kockázati tényezők mellett dolgoznak“- mondta Joumana Løvstad, a Helly Hansen brand marketing vezetője. “Szorosan együttműködünk profi sportolóinkkal és szakembereinkkel annak érdekében, hogy könnyebben megértsük mi a leginkább fontos számukra. Ez a közös munka teszi lehetővé azt, hogy olyan felszerelést gyártsunk, amelyben megbízhatnak mind teljesítmény, mind védelem szempontjából, még a legszélsőségesebb körülmények között is.”
 
A Helly Hansenről
A Helly Hansen márkát 1877-ben, a norvégiai Moss-ban alapították, és azóta segíti azokat, akiknek munkájuk vagy kalandjaik során az elemekkel kell megküzdeniük. A ruházatokat a skandináv dizájnnak és a legszélsőségesebb időjárási viszontagságoknak megfelelően tervezték, hogy magabiztosságot nyújtsanak a profiknak, amikor munkájuk során szembeszállnak a természet erejével. 
A vállalat készítette el az első vízhatlan anyagot a világon, 140 évvel ezelőtt, amelyet az 1960-as években az első Propile™ fleece középső réteg követett. Az 1970-es években bemutatta az első LIFA® Stay Dry technológiával készült technikai aláöltözetet, napjainkban pedig a díjnyertes H2Flow hőmérséklet-szabályozó technológiával rukkolt elő. 
A Helly Hansen vezető a technikai vitorlásruhák és síöltözetek forgalmazásában, éppúgy, mint a prémium munkaruházat terén.  A márka síöltözeteit a világ kétszáznál is több síterepén dolgozó több mint 55 000 hivatásos szakember viseli, illetve válogatott versenyzők, olimpikonok, hegymászók és kifinomult ízlésű kirándulók kedvelt viselete is. A Helly Hansen felsőruházatai, aláöltözetei, sportruházati termékei és cipői jelenleg a világ több mint 40 országában kaphatók. Ha többet szeretne megtudni a Helly Hansen legújabb kollekcióiról, látogasson el a www.hellyhansen.com oldalra.