Siófok  12.7  •  15.1 kn

Tiszafüred  13.4  •  8.2 kn

Mályi-tó  10.1  •  7.4 kn

2024. április 20., szombat

Független vagy sem – Ettől függetlenül mi itt edzőtáborozunk!

Ez a cikk több mint egy éve frissült legutóbb. Elképzelhető, hogy a benne szereplő információk mára elavultak, vagy az esetleg megadott hivatkozások már nem működnek, vagy már más tartalomra mutatnak mint a megjelenés időpontjában.

Ismét elindult a barcelonai edzőtábor-sorozat. Goszleth Marcell gyorsjelentése

FÜGGETLEN VAGY SEM – ETTŐL FÜGGETLENÜL MI ITT EDZŐTÁBOROZUNK!

2017. november 28. 9:17
LÁSZLÓFY CSABA DR

Ismét elindult a barcelonai edzőtábor-sorozat. Goszleth Marcell gyorsjelentése:

Március után visszatértünk Barcelonába, amely idén is a téli felkészülésünk bázisául szolgál.

Tavaly ugyanitt szuper jókat vitorláztunk télen és ezen a héten sem csalódtunk. A változatos körülmények, a Mediterránhoz mérten megbízható szél jó alap a színvonalas edzéshez. Mindemellett az itt található edzőközpont (http://bisc.cat/) teljes körű kiszolgálást nyújt a profi sportolóknak. A kikötőben minden egy helyen található: szállás saját étteremmel, kifogástalanul felszerelt konditerem, a videóelemzésekhez minden technikával felszerelt helyiségek, külön öltöző és ruhaszárító a kishajósoknak, hosszú távú tárolásra alkalmas parkoló, egyszóval minden amire a csapatoknak szüksége lehet.
Ezt megkoronázandó a minket körülvevő profi dinghy-s menők inspiráló közeget teremtenek: most épp a spanyol 470 olimpiai keret, egy spanyol Európa-yolle csapat, a svájci és a szingapúri Nacra15-ös válogatottak és a norvég olimpiai aspiráns Nacra17-es egységek készültek itt egy Mini 6.50-es vitorlázóval megspékelve.
De az is figyelemreméltó, hogy heti kétszer délutánra befut majd’ 50 hobbivitorlázó nők és férfiak vegyesen, akik láthatóan tisztes koruk ellenére (értsd: kb. 50-70 évesek) szemrebbenés nélkül szerelik föl a Lasereiket vagy az itt igen népszerű Patí Catalá típusú nagyon édekes katamaránjaikat (sem svert, sem kormány nincs a hajóban, érdemes megnézni: https://www.youtube.com/watch?v=eJKhrzuftjg)  és edzőfutamokat vitorláznak a nekik kirakott pályán. Sportvitorlázók. Nálunk talán a Finn osztály légköre és Sipi értékteremtő munkája hasonlítható leginkább ehhez.

Most is tökéletes körülmények között edzettünk 4 napot. Az utolsó kettőre két spanyol egység is csatlakozott hozzánk, akikkel igen intenzív és értékes edzést tudhatunk magunk mögött.
Ebben az edzőtáborban elsősorban a jó rajtoláshoz fontos hajókezelést és helyezkedést gyakoroltuk változatos hullámzási viszonyok között.

Hétfőn utazunk haza, a következő célpontunk pedig Kína, ahol december 10-16 között Kocsis Bálintnak és Pavlik Andrisnak szurkolhatunk, akik a WS Youth Vb-n képviselik a magyar 29-eseket.

Átadták az idei vitorlás ranglista díjakat Előző

Átadták az idei vitorlás ranglista díjakat

Kovács Zita képe közönségdíjat nyert a Mirabaud Yacht Racing Image Award versenyen Következő